Η ενημέρωση των Blue Boys ενόψει του αυριανού εντός έδρας αγώνα του Α.Ο. Χανιά με τον Φωστήρα:
«Την Κυριακή το μεσημέρι στις 15:00 o A.O. Χανιά υποδέχεται το φορμαρισμένο και επικίνδυνο Φωστήρα στα Περιβόλια.
Μετά την πολύ σημαντική νίκη που πέτυχε η ομάδα μας στο Αίγιο, (στο οποίο έδωσαν το παρών και πολλά μέλη της Λέσχης μας), χρειάζεται την συμπαράσταση όλων μας καθώς το παιχνίδι είναι σημαντικό και το πρωτάθλημα βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή!
Στα γραφεία μας διατίθενται εισιτήρια των 5 ευρώ.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου