Προκήρυξη 2ου "κόκκινου": Την Κυριακή 3 Νοεμβρίου στις εγκαταστάσεις του ΟΑ ΧΑΝΙΩΝ θα διεξαχθεί το 2ο Παγκρήτιο Πρωτάθλημα "κόκκινου γηπέδου".
Προκήρυξη 4ου "πορτοκαλί": Το Σαββάτο 2 Νοεμβρίου 2013 στις εγκαταστάσεις του ΟΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ θα διεξαχθεί το 4ο Παγκρήτιο Πρωτάθλημα "πορτοκαλί γηπέδου".
Για περισσότερες πληροφορίες και για τις προκηρύξεις των πρωτα- θλημάτων επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Ζ' Ένωσης Φιλάθλων Σωματείων Κρήτης...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου