Εμπειρίες και... μετάλλια κέρδισαν οι αθλητές του Ναυτικού Ομίλου Χανίων στους Διασυλλογικούς Αγώνες Κάνοε Καγιάκ που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στο Βόλο.
Η ομάδα του Μανόλη Αγγελάκη, που προετοιμάζεται για τη νέα περίοδο, κατέκτησε 9 μετάλλια -6 ασημένια και 3 χάλκινα- αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις με τις εμφανίσεις της.
Συνολικά, συμμετείχαν 11 σύλλογοι απ' όλη την Ελλάδα με 200 αθλητές και αθλήτριες, με τους αγώνες να ήταν αφιερωμένοι στη μνήμη του Αθανάσιου Ψιώτα. Διοργανωτής ήταν ο Ναυτικός Όμιλος Βόλου "Αργοναύτες".
Για τον Ν.Ο.Χ. συμμετείχαν οι αθλητές: Δημήτρης Βαρβαντάκης, Ανδρέας Πρωτοπαπαδάκης, Κυριάκος Ποντικάκης, Γιάννης Αντωνίου, Ζωή Δημητρουλάκη, Ευσταθία Βεργανελάκη, Δέσποινα Σώκου και Μαργαρίτα Καρακατσάνη. Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Η ομάδα του Μανόλη Αγγελάκη, που προετοιμάζεται για τη νέα περίοδο, κατέκτησε 9 μετάλλια -6 ασημένια και 3 χάλκινα- αφήνοντας πολύ καλές εντυπώσεις με τις εμφανίσεις της.
Συνολικά, συμμετείχαν 11 σύλλογοι απ' όλη την Ελλάδα με 200 αθλητές και αθλήτριες, με τους αγώνες να ήταν αφιερωμένοι στη μνήμη του Αθανάσιου Ψιώτα. Διοργανωτής ήταν ο Ναυτικός Όμιλος Βόλου "Αργοναύτες".
Για τον Ν.Ο.Χ. συμμετείχαν οι αθλητές: Δημήτρης Βαρβαντάκης, Ανδρέας Πρωτοπαπαδάκης, Κυριάκος Ποντικάκης, Γιάννης Αντωνίου, Ζωή Δημητρουλάκη, Ευσταθία Βεργανελάκη, Δέσποινα Σώκου και Μαργαρίτα Καρακατσάνη. Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Γιάννης Αντωνίου Κ1 200μ. Παμπαίδων Γ' Σειρά
Δημήτρης Βαρβαντάκης Κ1 200μ. Παμπαίδων Α' Σειρά
Μαργ. Καρακατσάνη - Δέσποινα Σώκου Κ2 200μ. Παγκορασίδων
Χάλκινα μετάλλια
Κυρ. Ποντικάκης - Ανδρ. Πρωτοπαπαδάκης Κ2 200μ. Παμπαίδων
Ζωή Δημητρουλάκη Κ1 200μ. Νεανίδων Α' Σειρά
Ευσταθία Βεργανελάκη Κ1 200μ. Νεανίδων Β' Σειρά
4η Θέση
Κυριάκος Ποντικάκης Κ1 200μ. Παμπαίδων Β' Σειρά
Ανδρέας Πρωτοπαπαδάκης Κ1 200μ. Παμπαίδων Δ' Σειρά
Μαργαρίτα Καρακατσάνη Κ1 200μ. Παγκορασίδων Α' Σειρά
Δέσποινα Σώκου Κ1 200μ. Παγκορασίδων Β' Σειρά
Γιάννης Αντωνίου - Δημήτρης Βαρβαντάκης Κ2 200μ. Παμπαίδων
Ζωή Δημητρουλάκη - Ευσταθία Βεργανελάκη Κ2 200μ. Νεανίδων
Επόμενη αποστολή... Κύπρος
Επόμενη αγωνιστική υποχρέωση είναι οι αγώνες στη Λεμεσό της Κύπρου, με την αναχώρηση της αποστολής από τα Χανιά να είναι προγραμματισμένη για την προσεχή Παρασκευή (25/10/2013). Πρόκειται για διεθνή Ρεγγάτα, στην οποία ως γνωστόν, ο Ναυτικός Όμιλος συμμετέχει κάθε χρόνο.
Την αποστολή του Ν.Ο.Χ. θα αποτελέσουν οι: Αναστάσης Αναγνωστόπουλος, Παναγιώτης Ποντικάκης, Τάσος Μελεμένης, Γιάννης Κουτσοποδιώτης, Ζωή Δημητρουλάκη, Στέφη Βεργανελάκη, Βαγγελιώ Σηφάκη, Κλειώ Σηφάκη και Αντωνία Ζουλάκη. Συνοδοί της αποστολής θα είναι ο προπονητής Μανόλης Αγγελάκης και ο έφορος του Τμήματος Δημήτρης Καλλιβρετάκης.
Συνέχεια στις εγγραφές










Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου