Έμφαση σε θέματα τακτικής έδωσαν σήμερα ο Μαρίνος Ουζουνίδης και οι συνεργάτες του, κατά τη διάρκεια της προπόνησης που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο Δημοτικό Γήπεδο Μάλεμε. Θεραπεία ακολούθησε ο Γιακουμάκης, ελαφρύ ατομικό πρόγραμμα ο Θέρα και ατομικό πρόγραμμα ο Πόποβιτς, εξαιτίας ενοχλήσεων. Κανονικά συμμετείχε στην προπόνηση ο Κατάι. Η αυριανή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 16:30 στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου