Το σημερινό πρόγραμμα των ποδοσφαιριστών του Άρη περιελάμβανε το πρωί βάρη στο γυμναστήριο του Κλεάνθης Βικελίδης, ενώ το απόγευμα προπόνηση στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο ενόψει του εντός έδρας αγώνα με τον Πλατανιά (27/10, 15:00). Ο Σαλόζε Ουντότζι προπονήθηκε με την υπόλοιπη ομάδα.
Από εκεί και μετά, ο Ανδρέας Τάτος, που έχει ενοχλήσεις στους προσαγωγούς, ανέβασε ρυθμούς και έβγαλε μέρος της προπόνησης (δεν την ολοκλήρωσε για καθαρά προληπτικούς λόγους), ενώ ο Νταβίντ Αγκάνθο, που ενοχλήσεις στο γόνατο -επίσης- για προληπτικούς λόγους ακολούθησε και σήμερα ατομικό πρόγραμμα. Αύριο το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρωινή προπόνηση στο «Δασυγένειο».




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου