Ευχαριστήρια ανακοίνωση της Κορωνίδας

«Μετά το τέλος της εκδηλώσεως μας, που έγινε την Κυριακή 21 Ιουλίου στο Δημοτικό Σχολείο Βάμου, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλο το φίλαθλο κόσμο της ομάδος μας για την συγκλονιστική του παρουσία.

Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Ε.Π.Σ. Χανίων για την ομαδική της παρουσία. Να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως τον κύριο Ζαγουράκη Γεώργιο, για την προσφορά 700 μαχαιροπίρουνων και πιάτων, το κοσμικό κέντρο Έσπερος και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Τσιβαρά, για την διάθεση των καρεκλών, όπως επίσης και τους Πολιτιστικούς Συλλόγους Σελίων και Παλαιλωνίου, για την προσφορά των τραπεζιών της εκδηλώσεως.

Μετά Τιμής
Το Δ.Σ. του Α.Σ.Α. Κορωνίς»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου