Ο δημοσιογράφος Αντώνης Νομικός έστειλε επιστολή στην εβδομαδιαία εφημερίδα "Νέοι Ορίζοντες" με θέμα το Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου ενόψει της παρουσίας του Κισσαμικού στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής. Διαβάστε την:
«Με αφορμή σχόλιο της εφημερίδας σας για την εικόνα που παρουσιάζει το Δημοτικό Στάδιο Κισάμου και με την ιδιότητα του μέλους του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικών Συντακτών (ΠΣΑΤ), θα ήθελα να σας μεταφέρω τόσο τον δικό μου προβληματισμό όσο και των αθλητικών συντακτών που καλύπτουν το ρεπορτάζ της ποδοσφαιρικής ομάδας του Κισαμικού για την παντελή έλλειψη υποδομών στο συγκεκριμένο στάδιο που αφορούν τις συνθήκες δουλειάς των συναδέλφων.
Στο συγκεκριμένο γήπεδο δεν υπάρχει η ελάχιστη υποδομή για την κάλυψη των αγώνων της ομάδας του Κισαμικού που αγωνίζεται φέτος στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Η έλλειψη δημοσιογραφικών θεωρείων αποτελεί την κορωνίδα του προβλήματος καθώς τόσο οι εκπρόσωποι του ηλεκτρονικού όσο και του γραπτού τύπου καλούνται κάτω από τουλάχιστον απαράδεκτες συνθήκες να κάνουν τη δουλειά τους.
Με δεδομένο ότι η ομάδα του Κισαμικού από φέτος αλλάζει επίπεδο είναι δεδομένες και οι πρόσθετες υποχρεώσεις των αθλητικών συντακτών, ωστόσο υπό τις παρούσες συνθήκες είναι εξαιρετικά αμφίβολο κατά πόσο θα μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτές.
Επί προσθέτως η εικόνα της Κισάμου από φέτος θα ξεπερνά το όρια της Κρήτης κάτι που μπορεί να λειτουργήσει με θετικό τρόπο αν γίνουν όχι πολλά αλλά τα άκρως απαραίτητα.
Μέσω της εφημερίδας σας, καλώ τους αρμόδιους να πράξουν τα αυτονόητα και όλοι μαζί να συμβάλομε στην αναβάθμιση σε όλους τους τομείς του ποδοσφαιρικού προϊόντος μιας περιοχής με πολύ μεγάλη δυναμική. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Αντώνης Νομικός
Δημοσιογράφος μέλος ΠΣΑΤ»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου