Με απογευματινή προπόνηση (7 μ.μ.), στο Δημοτικό Γήπεδο Μάλεμε, θα συνεχιστεί τη Δευτέρα 29 Ιουλίου η προετοιμασία της ομάδας του Πλατανιά Χανίων, η οποία ολοκλήρωσε, χωρίς προβλήματα, σήμερα το πρωί στο Καρπενήσι το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας της και εν συνεχεία αναχώρησε οδικώς με προορισμό την Αθήνα. Υπενθυμίζεται ότι πρόγραμμα αποθεραπείας ακολουθεί τις τελευταίες ημέρες ο Θωμάς Ναζλίδης.
Πλέον, μετά το ρεπό του Σαββατοκύριακου, η προετοιμασία της Χανιώτικης ομάδας μπαίνει στην τελική ευθεία ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος Super League 2013 - 2014, στις 17 Αυγούστου, με τον Πλατανιά Χανίων να αντιμετωπίζει, ως γνωστόν, την ομάδα της Βέροιας, στο Δημοτικό Γήπεδο Περιβολίων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου