Αύριο το φιλικό Επισκοπή - Κισσαμικός

Μετά από δυο εβδομάδες σχεδόν προετοιμασίας η Επισκοπή θα δώσει πρώτο της φιλικό παιχνίδι, με αντίπαλο τον Κισσαμικό. Η αναμέτρηση θα διεξαχθεί στο ΔΑΚ Γάλλου «Π.Ι. Βαρδινογιάννης» και θα ξεκινήσει στις 18:00 το απόγευμα του Σαββάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου