Με τους Αγκιλέρα και Αργυρόπουλο να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η προπόνηση της ομάδας του Πλατανιά, στο Δημοτικό Γήπεδο του Μάλεμε. Κανονικά συμμετείχαν οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές. Το αυριανό πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο προπονήσεις, πρωί και απόγευμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου