Νέος Αστέρας: Ευχαριστήριο σε Δάφνη

«Το Δ.Σ. και οι παίκτες του Νέου Αστέρα ευχαριστούν το Δ.Σ. και τους ποδοσφαιριστές της Δάφνης για την άριστη φιλοξενία καθώς και για το παραδοσιακό γεύμα που τους πρόσφεραν.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου