ΑΟΧ: Φιλικό με τον ΔΑΑΟΧ μεθαύριο

Το ρεπό τους απολαμβάνουν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Α.Ο. Χανιά. Επιστροφή στις προπονήσεις από αύριο. Η Χανιώτικη ομάδα δεν έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις το προσεχές Σαββατοκύριακο καθώς, με βάση το πρόγραμμα, υποδέχεται τον Εθνικό Αστέρα που έχει αποβληθεί από το πρωτάθλημα και ο ΑΟΧ θα προσθέσεις τρεις ξεκούραστους πόντους στο "σακούλι" (3-0 χωρίς αγώνα).

Για τον λόγο αυτό ο Μουράτ Σεροπιάν προσπαθεί να "γεμίσει" το αγωνιστικό κενό με φιλικά. Το πρώτο θα διεξαχθεί μεθαύριο - Τετάρτη κόντρα στην (θυγατρική) ομάδα του ΔΑΑΟΧ. Το φιλικό θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο των Αγίων Αποστόλων και θα ξεκινήσει στις πέντε το απόγευμα (17:00). Αντίπαλος για φιλικό αναζητείται και για την προσεχή Κυριακή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου