Η ΕΠΣ Λασιθίου συγχαίρει τον Βούρβαχη

«Το Δ.Σ της ΕΠΣΛ αισθάνεται την ανάγκη και το χρέος να συγχαρεί τον πρόεδρο της ΕΠΣΧ κ. Γιώργο Βούρβαχη, για την εκλογή του στο Δ.Σ της ΕΠΟ και μάλιστα με μεγάλο αριθμό ψήφων.

Του ευχόμαστε καλή δύναμη, υπομονή και επιμονή στα δύσκολα προβλήματα που ταλανίζουν το Ελληνικό και ιδιαίτερα το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου