Κατώτερος των προσδοκιών ο Άρης

Κατώτερη των προσδοκιών χαρακτήρισε η ΠΑΕ Άρης την ομάδα της Θεσσαλονίκης, η οποία ηττήθηκε εντός έδρας από τον Πλατανιά με 2-0. Ιδού η σχετική ενημέρωση από την ιστοσελίδα του Άρη:

«Την πικρή γεύση της ήττας γνώρισε ο ΑΡΗΣ από τον Πλατανιά. Η ομάδα της Κρήτης κέρδισε 2-0, πετυχαίνοντας ένα γκολ από κάθε ημίχρονο.

Ο ΑΡΗΣ παρόλο που σ’ ένα ακόμη παιχνίδι την συμπαράσταση του κόσμου που έδωσε και πάλι δυναμικό παρών στις κερκίδες του Κλεάνθης Βικελίδης, παρουσιάστηκε κατώτερος των προσδοκιών.

Πάντως είχε κάποιες καλές ευκαιρίες -κυρίως- στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου με τους Καπετάνο και Σουνά, χωρίς όμως ουσιαστικό αποτέλεσμα.»

Ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΡΗΣ

«Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ανακοινώνει ότι μετά την σχετική τοποθέτηση του κ. Μάκη Κατσαβάκη στην συνέντευξη Τύπου, κάνει αποδεκτή την παραίτησή του από την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου