Μούτας: Ο Πλατανιάς είναι από τα υγιέστατα σωματεία

Ο στενός συνεργάτης του Γιάννη Χατζηνικολάου, Δημήτρης Μούτας, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή “Αθλητικό Μεσημέρι” με τον Μανώλη Θέμελη όπου ανέλυσε την δουλειά που γίνεται στην ομάδα και των Χανίων και στο “μυστικό” της εκπληκτικής πορείας.

“Ενώ είχαμε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, η προσέλευση των νέων παικτών και το “πάντρεμα” με τους παλιούς όπως και η άριστη συνεργασία με την διοίκηση, ήταν μερικά από τα μυστικά της καλής πορεία”.

“Ο στόχος είναι ξεκάθαρος και είναι η παραμονή. Αν προκύψει κάτι καλύτερο, δεν θα πούμε όχι. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να παραμείνουμε στην Σούπερ Λιγκ”. Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Μούτας στον Athletic Radio 104,2

Για την μέχρι τώρα πορεία του Πλατανιά: “Σίγουρα είναι μια ξέφρενη πορεία όπου κανένας δεν περίμενε ότι ο Πλατανιάς θα είχε 11 βαθμούς μετά από 6 αγωνιστικές. Χαιρόμαστε πάρα πολύ για την παρουσία της ομάδας και δεν το περίμενε κανένας”.

Για την δουλειά που γίνεται στην ομάδα: “Ο Πλατανιάς είναι ένα από τα υγιέστατα σωματεία της μεγάλης κατηγορίας. Αυτήν την στιγμή, υπάρχουν στο πρωτάθλημα μέτριες ομάδες και έχουμε αντιμετωπίσει πολλές μέτριες ομάδες με νεαρούς και άπειρους παίκτες”.

Για τον φετινό ΟΦΗ: “Ο ΟΦΗ θα έχει ικανοποιητική πορεία και είμαι σίγουρος. Με το ρόστερ και τους παίκτες που διαθέτει θα πάει μια χαρά. Έτσι, όπως είναι δομημένη η ΠΑΕ ΟΦΗ θα είναι μεγάλη επιτυχία η παραμονή και με βάση τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει.

“Έχουμε διαβάσει τον ΟΦΗ, ο ΟΦΗ θα διαβάσει και εμάς. Πιστεύω ότι η έκβαση του αγώνα θα εξαρτηθεί από την μέρα που θα βρεθούν οι ομάδες. Δεν μπορώ να πω ότι μας κάνει κακό η διακοπή. Ο ΟΦΗ δεν είναι η ομάδα που μπορεί να κάνει το μεγάλο μπαμ αλλά διαθέτει μονάδες που μπορούν να κάνουν την διαφορά όπως ο Σίσιτς και ο Παπάζογλου. Μπορεί να κάνει ζημιά στον οποιοδήποτε”.

Για την αναμέτρηση των δύο ομάδων: “Τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Αγαπάω τον ΟΦΗ αλλά τώρα εργάζομαι στον Πλατανιά. Εύχομαι να έρθουν στα Χανιά όσο πιο πολλοί φίλαθλοι του ΟΦΗ και να απολαύσουν το παιχνίδι.

Εγώ δεν φοβάμαι τους φιλάθλους του Πλατανιά αλλά κάποιους λίγους που θα προσπαθήσουν να κάνουν κακό στην ομάδα. Ο Πλατανιάς με τον ΟΦΗ έχουν καλές σχέσεις και αυτό αποδεικνύεται συνεχώς.

Θα είναι ένα ιδιαίτερο παιχνίδι. Παίζει μια ομάδα των Χανίων με έναν σύλλογο που για πολλά χρόνια είναι το καμάρι της Κρήτης. Εύχομαι να πάνε όλα καλά, όσον αφορά το εξωαγωνιστικό κομμάτι”.

“Όταν παίζω πάντα απέναντι στον ΟΦΗ, τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα. Αλλά τώρα βρίσκομαι στον Πλατανιά”.

Για το φετινό πρωτάθλημα: “Δείτε για παράδειγμα την ΑΕΚ. Κανονικά δεν έπρεπε να παίζει καν. Το πρωτάθλημα είναι περίεργο γιατί οι μεγάλες ομάδες όπως η ΑΕΚ έχουν στο ρόστερ τους νεαρούς ποδοσφαιριστές.

Το 2004 είχαμε μια μεγάλη προίκα όταν κατακτούσαμε το Euro όμως τα πράγματα πήγαν χειρότερα. Μπορεί μεμονωμένα σαν ποδοσφαιριστές να κάνουμε εξαγωγή παικτών όμως σαν ελληνικό πρωτάθλημα έχουν γίνει βήματα προς τα πίσω”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου