«Ξέραμε από αρχή ότι ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Ο Άρης είναι μεγάλη ομάδα με κόσμο παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Εμείς καταφέραμε και πετύχαμε το πρώτο γκολ και στη συνέχεια είχαμε τον έλεγχο του ματς.
Δεν βγήκαμε μπροστά, δεν δώσαμε χώρο, είχαμε σωστή οργάνωση. Το ίδιο έγινε και στο δεύτερο τέρμα. Ήταν συγκεντρωμένοι και αυτό μας έδωσε τους τρεις βαθμούς της νίκης. Η μέχρι τώρα συγκομιδή μας είναι πολύ καλή.
Κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά. Τώρα έχουμε τον ΟΦΗ στα Περιβόλια. Ο κόσμος μας είναι φοβερός και πιστεύω ότι θα είναι δίπλα μας για τη νίκη αλλά και για μια ανάλογη συνέχεια.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου