Γιούχτας - ΑΟΧ 1-2 (φιλικό)

Πραγματοποιώντας καλή -σε γενικές γραμμές- εμφάνιση, ο Α.Ο. Χανιά επικράτησε με 2-1 του Γιούχτα στις Αρχάνες, στο προτελευταίο φιλικό ματς πριν την έναρξη των επίσημων υποχρεώσεων.

Η Χανιώτικη ομάδα στάθηκε πάρα πολύ καλά ιδιαίτερα στο διάστημα που έπαιξε με τους (αποκαλούμενους ως) βασικούς. Προηγήθηκε (1-0) με τον Δουμάνη στο 20ο λεπτό και διπλασίασε τα τέρματά της (2-0) με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Γωνιωτάκη στο 70'.

Πέναλτι που κέρδισε ο Πάγκαλος. Ο ίδιος παίκτης μάλιστα είχε και δοκάρι στο 15ο λεπτό. Ο Γιούχτας μείωσε στο τελικό 2-1 δεκαπέντε λεπτά πριν το φινάλε (75') με τον Σεληνιωτάκη.

ΓΙΟΥΧΤΑΣ: Χαραλαμπάκης, Γιαλιτάκης (10′ λ.τρ. Σπηλιωτάκης), Σεληνιωτάκης, Καλεμάκης, Χαλκιαδάκης, Γενιτσαρίδης, Κασσωτάκης (10′ λ.τρ. Κεφαλούκος), Βλάχος, Μιχελακάκης, Μαμουλάκης, Καστελιανάκης. Αγωνίστηκαν και οι: Σκούφος, Κατσούλης, Σουλτάτος

ΑΟΧ: Παπαδόπουλος, Κορτσινίδης, Καμπλιώνης, Τσαρτσίδης, Ψυχουντάκης, Πυθαρούλης (75′ λ. τρ. Μποτωνάκης), Βουρβαχάκης, Κατάκης (70′ Παπαδάκης), Γωνιωτάκης (76′ Κέρι), Δουμάνης (85′ Τζανάκης), Πάγκαλος (88′ Ιωαννίδης).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου