Ολυμπιακοί: Θετική παρουσία από Λεδάκη

Όπως και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Ελσίνκι έτσι και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου η Στέλλα – Ηρώ Λεδάκη έμεινε στην 13η θέση στον προκριματικό του επί κοντώ.

Και στις δύο περιπτώσεις η Ελληνίδα αθλήτρια έχασε την πρόκριση στον τελικό από την Γιρίνα Πτατσνίκοβα, η οποία στο τελευταίο της άλμα εξασφάλισε το πολυπόθητο εισιτήριο.

Η Λεδάκη ξεπέρασε τα 4,50 μ. με την πρώτη της προσπάθεια ισοφάρισε το ατομικό της ρεκόρ, όμως στη συνέχεια δεν κατάφερε να νικήσει τα 4,55 μ., επίδοση που θα της έδινε τη συμμετοχή στον πρώτο μεγάλο τελικό της καριέρας της.

Νωρίτερα η 24χρονη Χανιώτισσα είχε ανέβει πάνω από τα 4,10 μ. με την 3η προσπάθεια, πάνω από τα 4,25 μ. με την πρώτη, ξεπέρασε με την δεύτερη τα 4,40 μ. και στη συνέχεια με την πρώτη τα 4,50 μέτρα.

«Σίγουρα είμαι χαρούμενη που είμαι εδώ και ισοφάρισα το ρεκόρ μου. Ομως θα ήμουν ικανοποιημένη αν είχα ανέβει ακόμη υψηλότερα καθώς οι δυνατότητες μου είναι για παραπάνω.

Δεν έχει σημασία αν έμειναν εκτός τελικού σπουδαία ονόματα, για μένα έχει σημασία να ξεπερνάω τον εαυτό μου. Να κάνω το καλύτερο ανεξάρτητα με το αν είμαι πρώτη ή τελευταία.

Το τι κάνουν οι υπόλοιπες αθλήτριες δεν έχει σημασία για μένα», είπε η Λεδάκη, που έδειξε πικραμένη με την 13η θέση.

«Της άξιζε της Στέλλας να μπει τελικό, Ήταν η πιο χαλαρή από όλες τις άλτριες εκεί μέσα», είπε η Κυριακοπούλου μετά το τέλος του αγώνα.

«Όταν είδα τη Στέλλα να κάνει το 4,50 μ. πίστεψα ότι θα μπει τελικό, δυστυχώς δεν έγινε τελικά.», είπε η Στεφανίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου