Οι νικητές στο 2ο αναπτυξιακό τουρνουά που διοργάνωσε η Ε.Σ.ΠΕ.Κ και η Περιφέρεια Κρήτης και έγινε στις εγκαταστάσεις στους Αγ.Αποστόλους στα Χανιά την Δευτέρα 9 και την Τρίτη 10 Ιουλίου είναι:
women u17:
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ - ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
(κερδίζοντας τις ΤΖΕΛΑΝΗ - ΝΤΟΥΣΑΚΗ με σετ 2-0)
men u17:
ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ - ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ
(κερδίζοντας τους ΚΑΝΑΚΑΚΗ - ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΑΚΗ με σετ 2-0)
women u20:
ΧΑΤΖΑΚΗ - ΧΑΤΖΑΚΗ
(κερδίζοντας τις ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΟΡΑΚΟΒΟΥΝΗ με σετ 2-1)
men u20:
ΚΑΡΥΔΑΣ - ΠΕΡΠΙΝΑΚΗΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου