Στο Isla cafe, και με τη συνδρομή του Δήμου Χερσονήσου θα διεξαχθεί στις 21-22 Ιουλίου το 2ο τουρνουά του Παγκρητίου Circuit που διοργανώνει η Ε.Σ.ΠΕ.Κ με την Περιφέρεια Κρήτης.
Ο Δήμος Χερσονήσου θα φιλοξενήσει σε καταλύμματα στις Γούβες τους αθλητές/τριες εκτός Νομού Ηρακλείου με ημιδιατροφή, ενώ το Σάββατο το βράδυ θα προσφέρει δείπνο στο ξενοδοχείο MAGDA σε όλους τους συμμετέχοντες του τουρνουά.
Η Τεχνική Σύσκεψη του τουρνουά θα γίνει το Σάββατο 21-7 και ώρα 10:00 στις γηπεδικές εγκαταστάσεις του Isla. Ισχύουν όσα αναφέρονται στην Προκήρυξη του τουρνουά της Ε.Σ.ΠΕ.Κ.
Περισσότερες πληροφορίες
Περισσότερες πληροφορίες
Συμμετοχή: 10€ ανα αθλητή
Νερά αθλητών: δωρεάν
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθούν μπλουζάκια της διοργάνωσης απο την Περιφέρεια Κρήτης
Έπαθλα νικητών 1ης και 2ης θέση: Μετάλλια - Κύπελλα - Δώρα
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εως την Πέμπτη 19 Ιουλίου μέσω email:
espekr2004@yahoo.gr
espekr2004@yahoo.grespekr2004@yahoo.gr
espekr2004@yahoo.gr
Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνείτε στα γραφεία της Ένωσης 2810211460 ή στο 6984296655.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου