Η Α.Λ.Α. Χανίων και ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Παλαιού Αυτοκινήτου Κρήτης (ΣΙΠΑΚ) συνδιοργάνωσαν αγώνες GP Tuning αυτοκινήτων την Κυριακή 20 Μαΐου στην πίστα παρκ στο Βαρύπετρο. Δεκαέξι επιβατικά και 12 ιστορικά οχήματα προσέφεραν όμορφο θέαμα σε αρκετούς θεατές που βρέθηκαν στον χώρο της πίστας απολαμβάνοντας παράλληλα το καφεδάκι τους αλλά και το ζεστό ανοιξιάτικο πρωινό.
Στο αγωνιστικό κομμάτι και στην κατηγορία των 1400κ.εκ. –στον αγώνα των επιβατικών αυτοκινήτων- τη νίκη πήρε ο Δημήτρης Σεντουκάς με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 54,23 ελάχιστα πίσω του στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Γιώργος Δελήμπασης με Citroen Saxo με χρόνο 54,44. Την κατηγορία συμπλήρωσε ο Ιάσονας Τανογλίδης με Toyota Corolla και χρόνο 55,34.
Στην κατηγορία 1601 έως 2000κ.εκ., πρώτος ήταν ο Βαγγέλης Μυριδάκης με Rover 25 και χρόνο 53,59 μια ανάσα πίσω τερμάτισε ο Γιάννης Γδοντάκης με VW Golf και χρόνο 53,67 ενώ στην Τρίτη θέση βρέθηκε ο Βασίλης Μαρκαντωνάκης με Lancia Dedra και χρόνο 58,01. Στα επιβατικά άνω των 2000κ.εκ. είχαμε μία συμμετοχή, αυτή του Κώστα Σπυριδάκη με Subaru Impreza, στον πρώτο του αγώνα, ο οποίος σημείωσε επίδοση 54,02.
Επίσης στην κατηγορία αγωνιστικά έως 1400κ.εκ., είχαμε κι εδώ μία συμμετοχή με τον Γιάννη Βρανά να σημειώνει χρόνο 51,76 με το αγωνιάρικο Peugeot 106 Rallye. Στα αγωνιστικά 1401 έως 1600κ.εκ. είχαμε τον Λευτέρη Σαρρή Toyota με Corolla Και τον Μανώλη Παντελάκη με Citroen AX να «παλεύουν» για την πρώτη θέση.
Νικητής αναδείχθηκε ο Σαρρής σημειώνοντας επίδοση 49,14 ενώ ο χρόνος για τον Παντελάκη ήταν 49,44. Η «κόντρα» μεταξύ τους τους απέφερε –αντίστοιχα- τη δεύτερη και τρίτη καλύτερη επίδοση της ημέρας. Ο Γιώργος Φραντζεσκάκης με το αγωνιστικό Ford Fiesta ήταν ο νικητής στην κατηγορία αγωνιστικά 1601 έως 2000κ.εκ. ενώ ο χρόνος του (49,48) ήταν η τέταρτη καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κώστας Δρακάκης με Toyota Starlet και χρόνο 49,72 (πέμπτος καλύτερος χρόνος) ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Αντώνης Μαρεντάκης επίσης με Starlet και χρόνο 54,21. Τέλος στη μεγάλη κατηγορία των 2001 και άνω είχαμε και την καλύτερη επίδοση της ημέρας.
Ο Άρης Τσαγράκης με το εκρηκτικό Westfield πέτυχε 46,79 και όπως ήταν φυσικό αναδείχθηκε νικητής της κατηγορίας. Πίσω του τερμάτισε ο Γιώργος Μεγαλακάκης με Lancia Integrale και χρόνο 51,96 ενώ για την τρίτη θέση είχαμε τον Μανώλη Σταυρουλάκη με το «ντριφτάδικο» BMW M3 και χρόνο 1:09,70.
Στον αγώνα των ιστορικών και στην κατηγορία των 1300κ.εκ. ο Γιώργος Φραντζεσκάκης με Mini Cooper (1976) ήταν ο νικητής ενώ παράλληλα πέτυχε τον καλύτερο χρόνο (54,79).
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Βαγγέλης Κακούρης με Lancia Fulvia (1972) και χρόνο 56,84.
Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Μάριος Πετροδασκαλάκης με Vauxhall Viva (1971) και χρόνο 1:02,75.
Στην τέταρτη θέση ακολούθησε ο Σταμάτης Μαρινάκης με VW Beetle (1966) με 1:03,15 πίσω του.
Στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Γαβριήλ Μαρινάκης με Fiat 127 (1978) και χρόνο 1:03,49.
Την εξάδα συμπλήρωσε ο Νίκος Χαβρεδάκης με BMW Isetta 250κ.εκ. (1958) και χρόνο 1:23,79. Η κατηγορία από 1301 έως 1600κ.εκ. ήταν υπόθεση των αδελφών Κουτσάκη οι οποίοι μοιράστηκαν το Mazda 1500 (1970).
Στην οικογενειακή αυτή αναμέτρηση νικητής ήταν ο Σταμάτης με χρόνο 1:04,29 ενώ ο Μανώλης πέτυχε χρόνο 1:06,92. Ο Γιάννης Παπαδοκωνσταντάκης με VW Golf Cabriolet (1982) και χρόνο 55,93 ήταν 1ος ενώ στη 2η θέση είχαμε τον Γιώργο Γαβριλάκη με Mercedes (1974) με χρόνο 1:11,14.
Στην τελευταία κατηγορία πάνω από 2000κ.εκ. η πρώτη θέση πήγε στην Κλαίρη Κεκάκη με BMW 633 CSI (1978) με χρόνο 1:01,67 και ο Γιάννης Κλουβιδάκης με Mazda RX (1982) ήταν δεύτερος με χρόνο 1:02,57
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου