Ο Κισσαμικός πανηγυρίζει την άνοδό του στην Δ' Εθνική μετά την σημερινή λευκή εκτός έδρας ισοπαλία με την ΑΕ Κατσαμπά. Ο πρόεδρος της πρωταθλήτριας Χανίων, Αντώνης Ροκάκης, μίλησε στην αθλητική ιστοσελίδα topikokritis για την επιτυχημένη φετινή χρονιά αλλά και για την ακόμη δυσκολότερη που θα ακολουθήσει:
«Ολοκληρώθηκε με τον πιο ωραίο τρόπο μία προσπάθεια που γίνεται εδώ και 2 χρόνια από τη νέα διοίκηση του Κισαμικού. Ευχαριστώ θερμά όσους συνέβαλαν ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της ανόδου, τους προπονητές, τους ποδοσφαιριστές, τους συνεργάτες μου στη διοίκηση και τους φιλάθλους, που είχαν συγκλονιστική παρουσία τόσο στα εντός όσο και στα εκτός έδρας παιχνίδια, βοηθώντας σημαντικά την ομάδα.
Από αύριο κιόλας ξεκινάει το χτίσιμο της ομάδας που θα είναι αρκετά ανταγωνιστική και θα εκπροσωπήσει επάξια τα Χανιά στη νέα Δ’ Εθνική. Είμαι συγκινημένος από την υποστήριξη των φιλάθλων προς την ομάδα και υπόσχομαι ότι δεν θα τους απογοητεύσω ποτέ και θα φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους. Η ομάδα χτίζεται βήμα-βήμα και αυτό που προέχει είναι η δημιουργία ενός συνόλου που σταθεί με αξιώσεις στη Δ’ Εθνική.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου