ΤΑ "ΕΧΩΣΕ" Ο ΤΖΩΡΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤΟΝ ΠΙΛΑΒΙΟ

Δεν υπερψήφισαν τον διοικητικό απολογισμό της ΕΠΟ, στην Τακτική Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα, τους οι πρόεδροι των 4 Ενώσεων της Κρήτης. Τρία "παρών" και ένα "όχι" οι τοποθετήσεις τους:

ΕΠΣ ΧΑΝΙΩΝ (Γιώργος Βούρβαχης): "παρών"
ΕΠΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ (Γιώργος Σταράκης): "παρών"
ΕΠΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (Νίκος Τζώτζογλου): "ΟΧΙ"
ΕΠΣ ΛΑΣΙΘΙΟΥ (Μανώλης Σταυρακάκης): "παρών"

Ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ μάλιστα δεν αρκέστηκε στο βροντερό "ΟΧΙ" αλλά έκανε ανοιχτή επίθεση στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο. Ιδού τι είπε ο Τζώρτζογλου:

«Στην τελευταία ΓΣ της τετραετίας που θα είναι και ένα exit poll ενόψει των εκλογών του Οκτωβρίου, στα κυριότερα θέματα δεν άκουσα λέξη. Λέξη για τα στημένα, τα πλαστογραφημένα έγγραφα, τη φράση "ο φερόμενος αρχηγός της Μαφίας έλεγε στον πρόεδρο". Παίρνατε εντολές από φερόμενη Μαφία και τον αρχηγό της Αχιλλέα Μπέο. Κάνατε ή δεν τα κάνατε; Είναι ψέματα;

Στα στημένα ποια τιμωρία είδατε; Είδατε ίση μεταχείριση στις ομάδες; Αυτό που έπαθε ο Ηρακλής το έπαθαν άλλες ομάδες; Έχετε ανάστημα δυσανάλογο με τη διοίκηση σας κ. Πιλάβιε. Δεν λέω ότι δεν είστε έντιμος, αλλά είστε λίγος και ανίκανος.

Ο παράγοντας στα χωριά θέλει αξιοπιστία, χρήμα, ουσία. Στη Δ' εθνική, καταργεί η ΕΠΟ το Κύπελλο ερασιτεχνών λόγω οικονομικών και από την άλλη θέλει όμιλο με Κρήτη και Αθήνα. Να ευχαριστήσω τον κ. Τοπολιάτη που δείχνει ότι προσπαθεί και βοήθησε τα σωματεία.

Θα πρέπει να πω μπράβο και συγχαρητήρια στον Βασσάρα, με 2.600 διαιτητές, παρήγαγε το τμήμα ανάπτυξης διαιτησίας. Δεν γίνεται να μην παίρνουν άδειες ορισμένες ομάδες και κάποιοι άλλοι λόγω ονόματος να πάρουν άδεια. Φτάσαμε το παρασκήνιο να καθορίζει το προσκήνιο.

Γιατί έγιναν αυτές οι αλλοπρόσαλλες αποφάσεις και γιατί είστε ακόμα πρόεδρος όταν ήσασταν συνομιλητής της Μαφίας; Ακόμα και το εκλογικό σύστημα είναι λάθος, όχι πάνω από μία τετραετία ή δύο όλα τα μέλη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου