«Θέλουμε να ενημερώσουμε τους φίλους μας & τους ποδοσφαιριστές μας ότι την νέα αγωνιστική περίοδο 2012-2013 η ομάδα μας θα αγωνιστεί κανονικά στην Β’ κατηγορία Χανίων, καθώς μετά την πολύ καλή μας χρονιά (7η θέση στο πρωτάθλημα & ημιτελικό κυπέλλου Χανίων) συνεχίζουμε και θα προσπαθή- σουμε και φέτος για καλύτερη πορεία ανάλογες επιτυχίες & συγκινήσεις οδηγούμενη από την παρθενική μας εμφάνιση στην κατηγορία με σκοπό να διορθώσουμε τα λάθη που έγιναν & να εμφανιστούμε περισσότερο ανταγωνιστικοί στο φετινό πρωτάθλημα. Ευχαριστούμε όλους τους φιλάθλους & τους χορηγούς μας για την υποστήριξή τους & τους ευχόμαστε καθώς και σε όλο το φίλαθλο κοινό των Χανίων καλό καλοκαίρι.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου