ΑΟΧ: "Θριαμβευτική άνοδος για Κισσαμικό"

«Το Δ.Σ. και η Επιτροπή Στήριξης της ΠΑΕ Α.Ο. ΧΑΝΙΑ συγχαίρουν θερμά τους διοικούντες, το προπονητικό team και τους ποδοσφαιριστές του Κισσαμικού για την θριαμβευτική επίτευξη του στόχου της ανόδου στη Δ' Εθνική.

Με την άνοδο αυτή αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι η επιμονή, η υπομονή και οι θυσίες πιάνουν τόπο και κάθε προσπάθεια με αυτά τα χαρακτηριστικά δικαιώνεται. Ευχόμαστε καλή πορεία στην επόμενη αγωνιστική σεζόν και γρήγορη επίτευξη των περαιτέρω στόχων του Κισσαμικού ώστε το χανιώτικο ποδόσφαιρο να ισχυροποιηθεί ακόμα περισσότερο.

Ο Αθλητικός Όμιλος Χανιά - η ομάδα των Χανίων- και ο κόσμος του θα σταθούν δίπλα σε κάθε υγιή χανιώτικη ποδοσφαιρική προσπάθεια, μακρυά από τον βρώμικο παραγοντισμό και τον ανούσιο και αθέμιτο σωματειακό ανταγωνισμό. Συγχαρητήρια στην υπερήφανη ομάδα της Κισσάμου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου