Ο ΑΟ Πλατάνου συγχαίρει τον Κισσαμικό

«Θα θέλαμε να εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στον Κισσαμικό για την άνοδο του στο περιφερειακό πρωτάθλημα!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου