Δηλώσεις Μυλωνάκη για το πρωτάθλημα και το ρεκόρ

Ο Μανώλης Μυλωνάκης είναι από χθες πρωταθλητής Ελλάδος στο πόλο με τρίτη (διαφορετική) ομάδα. Ο ίδιος δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στο ατομικό ρεκόρ όσο στην ουσία: «Όλα αυτά είναι περισσότερα δημοσιογραφικά. Βέβαια, με κάνει χαρούμενο, νιώθω τυχερός που σε κάθε ομάδα που βρισκόμουν έχω πάρει τίτλο, αλλά αυτό οφείλεται πάνω από όλα στην ομάδα. Σε κάθε ομάδα που έπαιζα υπήρχε καλό υλικό και καλά παιδιά.»

Παράλληλα ο Χανιώτης πρωταθλητής εξέφρασε την ικανοποίησή για την φετινή πορεία τόσο σε ατομικό επίπεδο όσο και σε συλλογικό: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί μετά από μία δύσκολη χρονιά, καταφέραμε και πήραμε το νταμπλ. Ήταν κοπιαστική χρονιά, κουραστήκαμε γιατί είχαμε και τις υποχρεώσεις με την Εθνική αλλά τουλάχιστον ανταμείφθηκαν οι κόποι μας. Η Βουλιαγμένη είχε ανοδική πορεία τον τελευταίο καιρό και ελπίζω να τη διατηρήσει στο μέλλον για να ευχαριστήσει τον κόσμο της και με άλλες επιτυχίες, γιατί της αξίζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου