BASKET: Ο ΣΥΔΚΑΚ συγχαίρει (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ)

«Με αφορμή την ολοκλήρωση και των τελευταίων πρωταθλημάτων που διοργάνωσε η Ένωση Καλαθοσφαιρικών Σωματείων Κρήτης, θα θέλαμε να συγχαρούμε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν και ειδικότερα αυτές που κατέκτησαν τον τίτλο του πρωταθλητή στην κατηγορία τους, ήτοι:

i. Το Φιλαθλητικό και τον προπονητή του Δημητριάδη Μανόλη για τους άνδρες,

ii. Τον Ηρόδοτο και την προπονήτρια του Σταυρακάκη Δάφνη για τις γυναίκες κι επίσης να τους ευχηθούμε καλή επιτυχία στους προκριματικούς αγώνες γι’ άνοδο στην Α2 εθνική κατηγορία γυναικών,

iii. Τον Εργοτέλη και τον προπονητή του Χριστοδούλου Αλέξη για τους έφηβους,

iv. Το Ηράκλειο και τον προπονητή Σηφομιχελάκη Μανόλη για τους παίδες,

v. Το Αρκάδι και τον προπονητή Πλευράκη Κώστα για τις νεανίδες και τις κορασίδες,

vi. Τον ΟΑ Χανίων και τη προπονήτρια Δημητρουλάκη Φρόσω για τις παγκορασίδες και μίνι κορίτσια,
vii. Το Ηράκλειο και τον προπονητή Πετράκη Μιχάλη για τους παμπαίδες και μίνι αγόρια.

Ευχόμαστε σε όλους τους παίκτες, παράγοντες & φίλους του αθλήματος στο νησί μας, καλό καλοκαίρι και ραντεβού τον Σεπτέμβρη για τη νέα αγωνιστική σαιζόν.

Για το Δ.Σ. του ΣΥΔΚΑΚ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου