Με τη διεξαγωγή του Παγκρητίου τουρνουά mini volley που διεξήχθη χθές (Κυριακή 27/5/12) στις Μοίρες, ολοκληρώθηκαν τα επίσημα τουρνουά της Ένωσης. Στο Παγκρήτιο τουρνουά συμμετείχαν οι 28 καλύτερες ομάδες των σωματείων όπως αυτές αναδείχθηκαν στα Τοπικά τουρνουά με 150 αθλήτριες.
ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ
ΣΟΥΔΑ- ΑΘΛΕΣΗ 25-09
ΓΑΣΜ- ΧΕΡΡΟΝΑΣΙΟΣ 20-25
ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ
ΓΑΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ- ΑΘΛΕΣΗ 25-23
ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ
ΣΟΥΔΑ - ΧΕΡΡΟΝΑΣΙΟΣ 2-0 ΣΕΤ
Καλύτερη ομάδα μίνι βόλεϊ αγωνιστικής περιόδου 2011-2012 αναδείχθηκε ο ΝΑΟ ΣΟΥΔΑΣ. Στο τέλος δόθηκαν διπλώματα σε όλες τις αθλήτριες που συμμετείχαν στο τουρνουά. Η ΕΣΠΕΚ ευχαριστεί θερμά το σωματείο ΓΑΣ ΜΕΣΣΑΡΑΣ για την φιλοξενία και την προσφορά των νερών σε όλες τις ομάδες, καθώς επίσης και τον ΣΥΔΠΕΚ του οποίου οι Διαιτητές συμμετείχαν αφιλοκερδώς σε όλα τα τουρνουά που διοργανώθηκαν συμβάλλοντας έτσι στην ομαλότερη διεξαγωγή τους και την διατήρηση του επιπέδου που τους αρμόζει.








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου