Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο Τουρνουά μίνι βόλεϋ που διοργανώθηκε από τον Σητειακό Α.Ο. και την ΕΣΠΕΚ. Ο Σητειακός Α.Ο. και η ΕΣΠΕΚ, στα πλαίσια του νέου αναπτυξιακού προγράμματος βόλλευ στην Κρήτη και καθότι οι σχολικοί αγώνες αρχίζουν να καταργούνται σιγά - σιγά προσπαθούν να ξαναφέρουν τα παιδιά στα γήπεδα και ειδικότερα του βόλλευ. Συμμετείχαν 50 κορίτσια ηλικίας 10-12 ετών φτιάχνοντας ομάδες 3 παικτριών και παίζοντας συνολικά κάθε ομάδα 3-4 σετ.
ΟΜΑΔΕΣ: Ανώνυμες - Άπαιχτες - crazy girls - hell cats - Volley Queens - super star - Ανίκητες - Τσαχπίνες - D Team - I team - Αστέρια. Στον τελικό συναντήθηκαν η ομάδα των "Ανωνύμων" με τις "Άπαιχτες"
Ανώνυμες: Καρελά Ειρήνη-Χατζακη Ζήνα -Κοχιαδάκη Ανδρονίκη.
Άπαιχτες: Σταματάκη Νικολέτα - Ντισπυράκη Μαριλένα-Τσιρώνη Μικαέλα-Βουτιανάκη Αριάδνη.
ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑ οι Ανώνυμες.
Ο προπονητής του Σητειακού, Χαμηλάκης Μιχάλης, ευχαριστεί τις μικρές αθλήτριες για τη συμμετοχή τους, καθώς κ τους καθηγητές Φυσ. Αγωγης και τους γονείς για τη βοήθειά τους. Έγινε καταγραφή των σωματομετρικών χαρακτηριστικών των κοριτσιών και βάση αυτών και του ταλέντου θα γίνει επιλογή για τις ομάδες βόλλευ του Σητειακού Α.Ο. Στις μικρές παίκτριες εδόθησαν αναμνηστικά - shirts ευγενική χορηγία του COSMOSSPORT.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου