Στην λευκή ισοπαλία του Κισσαμικού με τον Ερμή Ζωνιανών, χθες στο Καστέλι, αναφερθήκαμε εκτενώς. Τόσο στο αγωνιστικό κομμάτι όσο και στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε τον αγώνα. Για να "κλείσουμε" τα της αναμέτρησης πάμε να δούμε πλούσιο φωτορεπορτάζ με τον φακό του φωτογράφου του Κισσαμικού, Γιάννη Περαθωράκη...












Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου