ΣΠΑΘΑ: «ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ»

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη το πρωτάθλημα της 2ης κατηγορίας Χανίων. Η Σπάθα (που είχε εξασφαλίσει την άνοδο πριν την διεξαγωγή της 34ης αγωνιστικής) συνδύασε το τελευταίο της ματς, υποδεχόμενη τον Νέο Αστέρα, με την φιέστα ανόδου. Απονομή τροπαίων και μεταλλίων με κάθε επισημότητα και φυσικά, γιορτή και πανηγύρι. Δείτε αναλυτικό φωτορεπορτάζ με τον φακό του Γιάννη Μαραγκάκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου