Ευκαιρία για αποφόρτιση έχει η ομάδα του Πλατανιά. Στο χθεσινό 0-0 με την Λάρισα στο Μάλεμε έκλεισε ένας κύκλος πολύ δύσκολων αγώνων σε σύντομο χρονικό διάστημα (μου φαίνεται πως στο φετινό πρωτάθλημα της football league θα πρέπει να ονομάζουμε εμβόλιμες τις αγωνιστικές που διεξάγονται Κυριακή). Τώρα το πρόγραμμα δίνει την δυνατότητα για μερική ξεκούραση και χαλάρωση καθώς μέχρι το επόμενο ματς πρωταθλήματος της Χανιώτικης ομάδας μεσολαβεί ένα δεκαήμερο. Κι εξηγώ: αυτή την Κυριακή δεν υπάρχει αγωνιστική δράση λόγω εκλογών.
Την προσεχή Τετάρτη θα διεξαχθεί η 30η αγωνιστική, κάτι που δεν απασχολεί τον Πλατανιά αφού δεν έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις με αντίπαλο τον Εθνικό Αστέρα (για τους γνωστούς λόγους). Την επόμενη Κυριακή (13/05) στο πλαίσιο της 31ης αγωνιστικής η Χανιώτικη ομάδα θα "ξαναπατήσει γήπεδο" υποδεχόμενη την Επανομή. "Κουτί" τους ήρθε το πρόγραμμα για να μπορέσουν οι ποδοσφαιριστές του Γιάννη Χατζηνικολάου να πάρουν μερικές -απαραίτητες - ανάσες...
Την προσεχή Τετάρτη θα διεξαχθεί η 30η αγωνιστική, κάτι που δεν απασχολεί τον Πλατανιά αφού δεν έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις με αντίπαλο τον Εθνικό Αστέρα (για τους γνωστούς λόγους). Την επόμενη Κυριακή (13/05) στο πλαίσιο της 31ης αγωνιστικής η Χανιώτικη ομάδα θα "ξαναπατήσει γήπεδο" υποδεχόμενη την Επανομή. "Κουτί" τους ήρθε το πρόγραμμα για να μπορέσουν οι ποδοσφαιριστές του Γιάννη Χατζηνικολάου να πάρουν μερικές -απαραίτητες - ανάσες...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου