Στις αρχές της φετινής αγωνιστικής περιόδου ο ΑΟ Χανιά και ο ΟΦΗ είχαν παίξει φιλικό παιχνίδι (στο "Γεντί Κουλέ") κι υπήρξε συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές για επαναληπτικό στα Χανιά. Η Χανιώτικη ομάδα πρότεινε να διεξαχθεί το προσεχές Σάββατο, ημερομηνία "βολική" καθώς δεν υπάρχει αγωνιστική δράση ούτε στην football league 2 (λόγω εκλογών), ούτε στην super league (έχει ολοκληρωθεί η αγωνιστική περίοδος και ο ΟΦΗ δεν μετέχει στα play off).
Οι παράγοντες της κορυφαίας Κρητικής ομάδας αρχικά απάντησαν "ναι με επιφύλαξη". Τελικά τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο σύλλογος του Ηρακλείου δεν του δίνουν αυτή την δυνατότητα. Αντιπρότειναν να έρθει η ομάδα νέων με λιγοστούς ποδοσφαιριστές από την 1η ομάδα, κάτι που δεν δέχθηκε η Χανιώτικη ομάδα και το ραντεβού μετατίθεται (πιθανότατα) για την νέα αγωνιστική σεζόν. Πάντως χθες ο ΟΦΗ έδωσε φιλικό με τον Ρούβα (ηττήθηκε με 2-1) παρατασσόμενος με τους περισσότερους ποδοσφαιριστές από την ανδρική ομάδα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου