Ευχαριστήρια ανακοίνωση του ΟΦ Ιεράπετρας

«Αισθανόμαστε την ανάγκη να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διοίκηση του Κισαμικού για την άψογη φιλοξενία που παρείχαν στον ΟΦΙ και για μας αποτελεί δέσμευση, μια ανάλογη συμπεριφορά στο ματς που θα διεξαχθεί στην έδρα μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου