Σοφία Λιοδάκη: "Αισθάνομαι ικανοποιημένη και δικαιωμένη"

Σοφία Λιοδάκη: "Αισθάνομαι ικανοποιημένη και δικαιωμένη"
Με δύο χρυσά μετάλλια επέστρεψε στα Χανιά, από τους Βαλκανικούς αγώνες δρόμου, η αθλήτρια του Τάλω, Σοφία Λιοδάκη, η οποία κάνει έναν απολογισμό της προσπάθειάς της και ευχαριστεί όσους βοήθησαν -άμεσα ή έμμεσα- για να "έρθουν" τα δύο χρυσά μετάλλια. Διαβάστε την ανάρτησή της στην σελίδα της στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης facebook:

«Έχοντας επιστρέψει με δύο χρυσά μετάλλια από το Βαλκανικό Πρωτάθλημα Δρόμου στην Ρουμανία, αισθάνομαι απόλυτα ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα καθώς και δικαιωμένη γιατί οι κόποι και οι θυσίες μου ανταμείφθηκαν. Ο αγώνας της ατομικής χρονομέτρησης πήγε αναπάντεχα καλά παρά τον κόντρα αέρα στο δεύτερο μισό της διαδρομής.

Ο αγώνας της αντοχής είχε δυνατό ξεκίνημα με πολλές προσπάθειες από τις αντίπαλες να ξεκολλήσουν και αρκετά ανηφορικά κομμάτια με μεγάλη κλίση. Ένα μηχανικό πρόβλημα, δέκα χιλιόμετρα πριν το τέλος με καθυστέρησε περίπου ένα λεπτό και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το ξεκόλλημα δυο αντιπάλων μου τις οποίες αναγκάστηκα να κυνηγήσω φτάνοντας τες λίγο πριν τον τερματισμό,όπου εκεί με ένα τελικό σπριντ κατάφερα και πήρα την πρώτη θέση.

Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω την συναθλήτρια μου Fotini Nikita για την άψογη συνεργασία μας και για την βοήθεια της στο να κρατηθώ ξεκούραστη μέσα στο γκρουπ. Συγχαρητήρια αξίζουν όλα τα παιδιά της εθνικής ομάδας γιατί έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και αποδείξαμε ότι η Ελληνική Ποδηλασία βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο πάρα τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Πίσω όμως από τις επιτυχίες ενός αθλητή βρίσκονται άνθρωποι που νοιάζονται, βοηθούν και στηρίζουν τις προσπάθειες μας γι' αυτό τον λόγο θέλω να ευχαριστήσω:

➥ Την οικογένεια μου για την στήριξη και την πίστη της σε εμένα.

-Την δεύτερη μου οικογένεια τον ΤΑΛΩΣ ΑΝΕΚ LINES γιατί με βοηθάει να πετυχαίνω τους στόχους μου.

➥ Τους προπονητές μου Marentakis Panagiotis που είναι ο πρωτεργάτης των επιτυχιών της ομάδας μας και Orfanoudakis Kostas γιατί έθεσε τις βάσεις στην ποδηλατική μου πορεία.

➥ Τους χορηγούς μου:

➤ ANEK LINES και Minoa Palace Resortt για τα έξοδα αποστολής

➤ Ideal Bikess για το φοβερό ποδήλατο, το POWER HOUSE για τα κορυφαία συμπληρώματα διατροφής που μου παρέχει

➤ Stelios Manolaross για την κεραμική μεσαία τριβή που δίνει το κάτι παραπάνω την στιγμή που χρειάζεται

➤ TZORTZOPOULOS BICYCLES & ACCESSORIESS, Sidi Cycling Hellass, Shimano-Roadd και Antonis Bikee γιατί μόνο σε αυτόν εμπιστεύομαι το ποδήλατό μου και είναι πάντα εκεί όταν τον χρειάζομαι.

Ευχαριστώ τέλος και τους ομοσπονδιακούς προπονητές κ. Φαραντάκη Μιχάλη και κ. Σαλπαδήμο Στέργιο που μας στήριξαν στους αγώνες μας και μας άντεξαν!!! Τελευταίος στόχος της χρονιάς το Όμνιουμ σε 3 εβδομάδες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου