Γαβαλάς: "Να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται τον Κισσαμικό"

Γαβαλάς: "Να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται τον Κισσαμικό"
Ένα ακόμη από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Κισσαμικού, ο Ιάσωνας Γαβαλάς, παρουσιάζεται στους φιλάθλους από το Καρπενήσι όπου προετοιμάζεται η Χανιώτικη ομάδα. Διαβάστε την συνέντευξή του κι όσα θέλετε να γνωρίζετε για τον νεαρό ποδοσφαιριστή μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Χανιώτικης ΠΑΕ...

Ένα σχόλιο για τη μεταγραφή σου στον Κισσαμικό: «Είμαι κι εγώ πολύ χαρούμενος που ήρθα. Ευχαριστώ την ομάδα που θα με βοηθήσει να αναπτυχθώ σαν παίκτης και να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στη Β’ Εθνική. Από την πλευρά μου κι εγώ θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει τους στόχους της.»

Οι πρώτες σου εντυπώσεις από την ομάδα και τα Χανιά; «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τον τρόπο που μας υποδέχθηκαν και από τη δουλειά που γίνεται. Με τα παιδιά όλα είμαστε μία οικογένεια. Τα Χανιά είναι μία πολύ ωραία πόλη, έχω ξαναέρθει αλλά δεν έχω κάτσει να την εξερευνήσω, αν και θα το ήθελα πάρα πολύ.»

Πόσο δύσκολο πιστεύεις ότι θα είναι το νέο πρωτάθλημα και τι να περιμένουμε από την ομάδα; «Θέλουμε προσαρμογή σαν ομάδα, να βρούμε τα πατήματά μας ο ένας με τον άλλο. Για εμένα η Β' Εθνική είναι κάτι καινούριο για την καριέρα μου και πιστεύω ότι θα είναι ένα δύσκολο και σκληρό πρωτάθλημα, για το οποίο πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι στον στόχο μας, που είναι να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται την ομάδα.»

Οι προσωπικοί σου στόχοι; «Θέλω να βελτιωθώ μέσα από την ομάδα και τις προπονήσεις που κάνουμε και να βοηθήσω όσο περνάει από το χέρι μου να κατακτήσει αυτό που θέλει.»

Γνωρίστε τον καλύτερα

Ονοματεπώνυμο: Ιάσωνας Γαβαλάς
Ημερομηνία γέννησης: 28 Ιανουαρίου 1998
Τόπος γέννησης: Αθήνα
Ύψος: 1,86
Βάρος: 86
Πόδι: Δεξί
Αγαπημένο νούμερο: 31
Ο ποδοσφαιριστής που θαυμάζει: Κασίγιας
Αγαπημένο άθλημα εκτός από ποδόσφαιρο: Πόλο
Αγαπημένος προορισμός: Σαντορίνη
Το χόμπι του: Πινγκ Πονγκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου