Λαζαρίδης: "Μεγάλη ομάδα ο Άρης"

Οι δηλώσεις του τερματοφύλακα του Κισσαμικού για την ήττα από τον Άρη
Ο τερματοφύλακας κι εκ των αρχηγών του Κισσαμικού, Γιώργος Λαζαρίδης, εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές της Χανιώτικης ομάδας στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε την αναμέτρηση των Περιβολίων κόντρα στον Άρη...

«Παίζαμε απέναντι σε μία μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο Άρης. Προσπαθήσαμε να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούσαμε, δεν ήταν εφικτό όμως. Παλέψαμε, αλλά δεν ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε.

Τώρα συγκεντρωνόμαστε για τα επόμενα παιχνίδια, τα οποία είναι πάρα πολύ δύσκολα. Πιστεύω ότι αδικούμε του εαυτούς μας που είμαστε σε αυτή τη θέση. Ελπίζω ότι στα επόμενα παιχνίδια θα ανακάμψουμε και θα ανέβουμε βαθμολογικά.»

Για τα συναισθήματά του που η εμφάνισή του δεν συνοδεύτηκε από θετικό αποτέλεσμα: «Αφήνει μία πίκρα. Όλη η ομάδα προσπάθησε, δεν ήμουν μόνο εγώ, προσπάθησαν όλα τα παιδιά. Δεν πήραμε το θετικό αποτέλεσμα, αλλά δεν πειράζει, δεν βάζουμε κάτω το κεφάλι, συνεχίζουμε για να πάμε ακόμα καλύτερα στην συνέχεια.»

Για τις δικές του εμφανίσεις των τελευταίων ετών: «Για μένα στόχος είναι να είμαι σε κάθε αγώνα καλός. Να βοηθάω την ομάδα μου ώστε να παίρνει αποτελέσματα.

Κάνω εγώ τις αποκρούσεις, με βοηθάνε οι αμυντικοί, όλοι οι συμπαίκτες μου με βοηθάνε και δείχνω αυτό το πρόσωπο. Είναι η καθημερινή δουλειά που κάνουμε στην προπόνηση και μας βγαίνει μέσα στο γήπεδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου