Κεραμειά: Το ρεπορτάζ για το τουρνουά του Ρεθύμνου
Ανακοίνωση:«Το Δ.Σ. της Ακαδημίας του Α.Ο. Κεραμειά ευχαριστεί τη Νέα Τηλεόραση Κρήτης για την κάλυψη του τουρνουά αγάπης που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Ακαδημίας της ΕΑΠ/ΑΕΚ στο Ατσιπόπουλο.» Δείτε το βίντεο με το ρεπορτάζ του Βασίλη Φουντουλάκη. Στην κάμερα ο Σταύρος Αλεξανδράκης...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου