Πρόστιμο στην Ερμιονίδα για το ματς με ΑΟ Χανιά

Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της Football League πήρε τις παρακάτω αποφάσεις:

Επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΕ Ερμιονίδας την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των διακοσίων (200) ευρώ για την ενέργεια του Β. ΠΑΛΥΒΟΥ (εκπρόσωπος).

Επέβαλε στον Β. ΠΑΛΥΒΟ την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των διακοσίων (200) ευρώ και απαγόρευση εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους για ένα (1) μήνα (αγώνας της 24-1-2015 με ΠΑΕ ΑΟ Χανιά).

Επέβαλε στην ΠΑΕ Αγροτικός Αστήρ την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των εκατόν πενήντα (150) ευρώ (αγώνας της 18-1-2015 με ΠΑΕ Απόλλων 1926).

Επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΣ Ολυμπιακός Βόλου 1937 την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των διακοσίων (200) ευρώ (αγώνας της 1-2-2015 με ΠΑΕ ΑΕΠ ΗΡΑΚΛΗΣ 1908).

Επέβαλε στην ΠΑΕ ΑΕΠ Ηρακλής 1908 την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των τριακοσίων (300) ευρώ (αγώνας της 16-2-2015 με ΠΑΕ Αιγινιακός).

Επέβαλε στην ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των πεντακοσίων (500) ευρώ (αγώνας της 2-2-2015 με ΠΑΕ ΑΕΚ).

Επέβαλε στην ομάδα Τύρναβος 2005 Νέων και στον Χ. ΚΑΡΑΣΤΕΡΓΙΟ (εκπρόσωπος) την πειθαρχική ποινή της έγγραφης επίπληξης(αγώνας της 17-1-2015 με Λάρισα Νέων).

Απήλλαξε την ΠΑΕ ΑΕΚ από τις αποδιδόμενες σε αυτήν πειθαρχικές παραβάσεις (αγώνας της 2-2-2015 με ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης).

Απήλλαξε την ΠΑΕ Νέος Αχαρναϊκός από την αποδοθείσα σε βάρος της πειθαρχική παράβαση (αγώνας της 9-2-2015 με ΠΑΕ Φωστήρ).

Απήλλαξε την ΠΑΕ Φωστήρ και τον Θ. ΣΒΑΡΝΟΠΟΥΛΟ (εκπρόσωπος) από τις αποδιδόμενες σε αυτούς πειθαρχικές παραβάσεις (αγώνας της 9-2-2015 με ΠΑΕ Νέος Αχαρναϊκός).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου