Οι διαιτητές στο Αναγέννηση - Κισσαμικός

Ανακοινώθηκαν σήμερα - Τετάρτη από την ΚΕΔ / ΕΠΟ οι διαιτητές που θα διευθύνουν τα παιχνίδια της 21ης αγωνιστικής του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής κατηγορίας ποδοσφαίρου. 

Την εκτός έδρας αναμέτρηση του Κισσαμικού με την Αναγέννηση Ιεράπετρας (15/03, 15:00) θα διευθύνει ο Μάριος Βισκαδούρος από το Ηράκλειο, με βοηθούς τους Αντώνη Δασκαλάκη - Μιχαήλ Παπαδάκη από την ίδια Ένωση. 

Ο Δημήτρης Χριστοδουλάκης (από το Ρέθυμνο) θα είναι παρατηρητής διαιτησίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου