Πρόγραμμα αποθεραπείας ακολούθησαν σήμερα το πρωί, στο Μάλεμε, οι ποδοσφαιριστές που αγωνίστηκαν ως βασικοί στον χθεσινό αγώνα με τον Λεβαδειακό, ενώ για τους υπόλοιπους η προπόνηση περιελάμβανε αγωνιστικά παιχνίδια υψηλής έντασης, υπό τις οδηγίες του Γιάννη Χριστόπουλου και των συνεργατών του.
Κανονικά συμμετείχε στην προπόνηση ο Μαχλελής, ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Κοκκαλάς, θεραπεία οι Γουνδουλάκης, Τσουράκης. Η αυριανή προπόνηση έχει προγραμματιστεί για τις 11 το πρωί, στο Μάλεμε.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου