Υπό βροχή πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση των ποδοσφαιριστών του Α.Ο. Χανιά στο Ε.Α.Κ. Χανίων, η οποία περιελάμβανε και ένα φιλικό δίτερμα με την ομάδα υποδομής Κ19.
Οι δυο προπονητές, Γρηγοράκης και Καφούσης (Κ19), είχαν την ευκαιρία παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες να δουν τους ποδοσφαιριστές τους σε συνθήκες αγώνα έστω και σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Για την ιστορία, η φιλική αναμέτρηση τελείωσε με 2-1 υπέρ της ανδρικής ομάδας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου