Η ομάδα Κ17 του Εργοτέλη αναδείχθηκε ισόπαλη χθες με 1-1 με την αντίστοιχη του Πλατανιά στο Γήπεδο Μαρτινέγκο για την 21η αγωνιστική του σχετικού πρωταθλήματος υποδομής της super league.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν στο σκορ με πλασέ του Σεραφειμίδη στο 32ο λεπτό. Η Χανιώτικη ομάδα ισοφάρισε στο 56ο με τον Αμαραντίδη, ενώ είχε και δοκάρι στο 38'.
Ο Εργοτέλης έχασε την ευκαιρία στο φινάλε να κατακτήσει την νίκη όταν σε σουτ του Μανουσάκη, στο 85ο λεπτό, οι αμυντικοί του Πλατανιά κατάφεραν να απομακρύνουν την μπάλα προ της γραμμής.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου