Ήττα στο τελευταίο παιχνίδι της φετινής σεζόν για το Νέο Κισσαμικό από τον πρωτοπόρο Ποσειδώνα Καμισιανών / Ραπανιανών με 0-2, για την προτελευταία αγωνιστική της Γ' Κατηγορίας ποδοσφαίρου Χανίων. (Στο φινάλε του πρωταθλήματος η θυγατρική ομάδα του Κισσαμικού θα πάρει χωρίς αγώνα τους βαθμούς της νίκης με την Α.Ε. Χανίων.)
Στο 39' ο Γιανναράκης -με εκτέλεση φάουλ- άνοιξε το σκορ, για να διαμορφώσει το τελικό 0-2 στο 65' ο Βαλέρας. Για τους νικητές δοκάρι είχε στο 30' ο Πενταράκης και για το Νέο Κισσαμικό στο 65' ο Βογιατζάκης. Στο 75' ο Καρμπαδάκης αποβλήθηκε με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Ποσειδών Καμισιανών / Ραπανιανών (Δημήτρης Ανθούσης): Μουστάκας, Γεωργακάκης, Γοναλάκης, Κολοκυθάς, Φουτάκης (55' Μυφτάρι), Λιανιδάκης, Τσαβαρής (80' Κουριδάκης), Στ. Μαριανάκης, Βαλέρας, Γιανναράκης, Πενταράκης (65' Κουμάκης).
Διαιτητής: Σφακιανάκης
Βοηθοί: Κατσαρός - Αρχοντάκης




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου