Πολυτιμότερος παίκτης της αναμέτρησης στο Ολυμπιακό στάδιο (ΑΕΚ - ΑΟ Χανιά 4-1) αναδείχθηκε ο Δημήτρης Ανάκογλου. Κατά την παραλαβή του βραβείου του δήλωσε:
«Ήταν ένα ματς που θέλαμε να το κερδίσουμε. Ξεκινήσαμε καλά και πετύχαμε γρήγορα δύο γκολ, αλλά μετά ήρθε το πέναλτι και χάσαμε λίγο τη συγκέντρωσή μας. Στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε τον έλεγχο και πήραμε αυτό που θέλαμε.
Είμαι χαρούμενος που πέτυχα δύο γκολ, αλλά ακόμη πιο χαρούμενος είμαι που βοήθησα την ομάδα. Τώρα σκεφτόμαστε το επόμενο παιχνίδι, με τον Ολυμπιακό, στο οποίο θα πάμε και θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για ένα θετικό αποτέλεσμα.
Η ΑΕΚ έτσι κι αλλιώς θα πρέπει σε τέτοια ματς να προσπαθεί για ότι καλύτερο. Εμείς το παιχνίδι αυτό θα το δούμε καθαρά αγωνιστικά. Εμείς θα πάμε, θα τα δώσουμε όλα και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου