Το βάρος στην τακτική έριξε ο προπονητής της Επισκοπής, Γιασμίνκο Βέλιτς, στην σημερινή (18/02) πρωινή προπόνηση όπου μαζί με τον Ράικο Γιάνγιανιν δούλεψαν τόσο σε γκρουπ όσο και στο οικογενειακό διπλό.
Ο Βόσνιος τεχνικός διέκοπτε κάθε τόσο την ροή του "διπλού" για να δώσει τις απαραίτητες οδηγίες - συμβουλές στους παίκτες.
Σχεδόν όλοι οι ποδοσφαιριστές τέθηκαν στην διάθεσή του εκτός από τον Νίκο Παπαδήμα και τον Βασίλη Φοβάκη όπου ακολούθησαν για μία ακόμη ημέρα ατομικό πρόγραμμα.
Αμφότεροι είναι καλά στην υγεία τους αλλά κρίθηκε σκόπιμο να αποφύγουν έστω και την παραμικρή περίπτωση υποτροπής. Η αυριανή (19/02) προπόνηση έχει οριστεί για τις 15:30 στο ΔΑΚ Γάλλου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου