Ξάνθη: Η προετοιμασία για Πλατανιά

Μία μέρα μετά το 1-1 με τον ΟΦΗ στο Ηράκλειο στα πλαίσια του πρώτου αγώνα της προημιτελικής φάσης του κυπέλλου, η Ξάνθη επέστρεψε στην βάση της. 

Το μεσημέρι της Παρασκευής η Κανθιώτικη ομάδα γυμνάστηκε στα γήπεδα του προπονητηρίου της με τους παίκτες που αγωνίστηκαν στο μεγαλύτερο μέρος του χθεσινού αγώνα να ακολουθούν ασκήσεις αποθεραπείας και οι υπόλοιποι ασκήσεις τεχνικής και τακτικής. 

Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησε ο Χρήστος Καρυπίδης και ο Σίλβα Κλέιτον. Προπονητικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές στρέφουν τώρα το ενδιαφέρον τους στο επόμενο παιχνίδι και στο πρωτάθλημα της Super league. 

Την Δευτέρα στις 19:30 η Ξάνθη υποδέχεται τον Πλατανιά και θέλει να επιστρέψει στις επιτυχίες μετά τις δύο τελευταίες ισοπαλίες με Πανιώνιο και Καλλονή. 

Στην προσπάθεια αυτή δεν υπολογίζεται ο Καρίμ Σολτάνι που είχε δηλωθεί να εκτίσει την ποινή της μιας αγωνιστικής λόγω των 4ων κίτρινων καρτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου