Το πρωί του Σαββάτου, με την προπόνηση στο Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Κισσαμικού για το εντός έδρας παιχνίδι της 18ης αγωνιστικής με τον Ηλυσιακό (15/02, 15:00).
Ο Σπύρος Μπαξεβάνος δεν μπορεί υπολογίζει στις υπηρεσίες του τιμωρημένου Βιδάλη και του Τσικουδάκη. Στην αποστολή συμμετέχουν 19 ποδοσφαιριστές. Αναλυτικά:
Λαζαρίδης, Κοντοπίδης, Τσερκέζος, Κώτσιας, Τζανής, Δάρλας, Σελινιωτάκης, Ντεντάκης, Σμίλτος, Κιπτίου, Φραγκουλάκης, Λώττας, Μποτωνάκης, Βλάχος, Πασιαλής, Σουμπασάκης, Κανελλόπουλος, Στεφανίδης, Μπερνιδάκης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου