Η πρώτη εκτός έδρας νίκη της Επισκοπής δεν θα μπορούσε παρά να αφήσει ικανοποιημένο τον προπονητή της Ρεθυμνιώτικης ομάδας, Γιασμίνκο Βέλιτς:
«Πράγματι, αυτό ήταν πολύ σημαντικό ματς λόγω και των βαθμών που χώριζαν τις ομάδες. Νομίζω ότι καταφέραμε και πετύχαμε στην στρατηγική μας. Περιορίσαμε τον Ηρακλή και στην ουσία δεν κινδυνέψαμε ποτέ.
Ακόμη και το γκολ που δεχθήκαμε ήταν από καθαρή τύχη. Εμείς ήμασταν καλά οργανωμένοι, είχαμε προσήλωση στο παιγνίδι μας και θα μπορούσαμε να είμαστε πιο επικίνδυνοι από πολύ νωρίς.
Φυσικά και δεν αποφύγαμε κάποια λάθη, ιδίως στις μεταβιβάσεις αλλά, αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον κακό αγωνιστικό χώρο αλλά και στην πίεση που υπάρχει στα παιδιά για το αποτέλεσμα. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την προσπάθεια.»




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου